ΜΑΡΙΑ ΞΕΦΤΕΡΗ

Γεννημένη στο Λονδίνο με πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, με συνεχή παρακολούθηση σεμιναρίων και πάνω από 35 χρόνια διδακτικής εμπειρίας. Εργάζεται με υπευθυνότητα, με κέφι και ενθουσιασμό.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΡΙΑΖΗ

Με 17 χρόνια στην ξενόγλωσση εκπαίδευση, με Παιδαγωγική Επάρκεια, μουσική και θεατρική εμπειρία και με συνεχή παρακολούθηση σεμιναρίων. Είναι “Ξεφτέρι”, όνομα και πράγμα, διότι φοίτησε στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών “Ξεφτέρη”! Εργάζεται με υπευθυνότητα, με κέφι και ενθουσιασμό.

ΕΛΕΝΗ ΚΩΣΤΕΛΙΔΟΥ

Με Πτυχιακές Σπουδές στις Κοινωνικές Επιστήμες και Μεταπτυχιακές Σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής στην Ελλάδα και την Αγγλία. Με Παιδαγωγική Επάρκεια και διαρκή παρακολούθηση σεμιναρίων. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτικής Ρομποτικής από την LEGO Education Academy. Δεν σταματά πουθενά! Εργάζεται με όραμα και ενθουσιασμό. Έχει ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. 

ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΠΕΤΡΙΔΟΥ

Είναι απόφοιτη της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Βόλου, με Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ειδική Αγωγή. Είναι επίσης “Ξεφτέρι” καθότι είναι απόφοιτη του Κέντρου Ξένων Γλωσσών “Ξεφτέρη” με Παιδαγωγική Επάρκεια στα αγγλικά, τα γερμανικά, τη Νοηματική Γλώσσα και Διερμηνεία. Επιπλέον, είναι Διδακτορική φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.


ΑΛΙΚΗ ΜΑΡΓΑΡΟΥ

Είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με ειδίκευση στην Εναλλακτική Μάθηση. Είναι η εναλλακτική της ομάδας διότι είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτικής Ρομποτικής από την LEGO Education Academy. Διδάσκει Ρομποτική με τρόπο καλλιτεχνικό καθότι ασχολείται με το θέατρο κι έχει καταρτιστεί στο θεατρικό παιχνίδι και το θέατρο στην εκπαίδευση.

ΕΥΗ ΕΥΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μόναχο της Γερμανίας. Σπούδασε Ιστορία-Αρχαιολογία στην Φιλοσοφική Σχολή των Ιωαννίνων. Είναι κάτοχος του Kleines Deutsches Sprachdiplom και διαθέτει μεγάλη ευχέρεια στη χρήση της γλώσσας ως φυσική ομιλήτρια. Διδάσκει γερμανικά με δημιουργικό τρόπο και το παιχνίδι αποτελεί μία από τις βασικές διδακτικές της πρακτικές.